Marketing automatizáció

Töltsön kevesebb időt az ismétlődő feladatokkal! Generáljon több leadet és konvertálja őket nagyobb arányban ügyféllé automatikus lead gondozással!

Küldjön e-mailt a megfelelő időben, a megfelelő tartalommal, a megfelelő személynek!

Az ügyfél életciklushoz igazított marketing azt jelenti, hogy a megfelelő tartalmat küldi a potenciális- és a már meglévő ügyfelek megfelelő csoportjának. Ez első hallásra egy kicsit nehéznek tűnik, de megéri, mert az ilyen kampányok kilencszer jobb eredményt hoznak, mint a hagyományos megközelítésű kampányok. Biztosítjuk: nagyon egyszerű elkezdeni, sőt lehet, hogy már csinált is ilyet, pl. automatikus üdvözlő üzeneteket küldött egy regisztrációt követően. Ha mégsem, akkor itt az ideje elkezdeni!

A megfelelő tartalom küldése, a megfelelő személynek, a megfelelő időben sokkal jobb konverziót eredményez, amelynek eredménye a nagyobb értékesítési volumen.

Automatizálja a kampányait akár néhány perc alatt!

Az ügyfél életciklushoz igazított marketing sokkal egyszerűbbé válik, ha automatizálja a folyamatokat. Ezzel időt spórol, csökkenti az egy lead megszerzésére eső költségeit, és növeli az átlagos ügyfélértéket. Tudjuk, hogy a marketingesek és cégvezetők számára nehézséget jelent az ilyen kampányok elindítása, ezért készítettük el mi már előprogramozva ezeket a folyamatokat, így szinte azonnal elindíthatja a kampányokat. Készítettünk egy nagyon egyszerű oktatóanyagot, amely lépésről-lépésre segíti az indulásban: ezzel nem csak a Protopmailt fogja megismerni, de azt is megtanulja, hogy kell lead gondozó folyamatokat építeni, vagy egyéb e-mail sorozatokat.

A Protopmail nem csak egy egyszerű marketing automatizációs platform, olyan beépített marketing know-how-t is tartalmaz, amely lehetővé teszi, hogy szinte azonnal elindítsa automatizált kampányait.