vásárolt e-mail marketing címlista

E-mail marketing címlistára kétféle képen lehet szert tenni. E-mail marketing címlistát lehet építeni, vagy vásárolni is.

A vásárolt e-mail marketing címlisták előnye, hogy ezek a címlisták több száz potenciális ügyfél adatait tartalmazza, hamar rendelkezésre áll, kevesebb idő és energia befektetéssel lehet e-mail címekhez, adatokhoz hozzájutni.

Azonban nem csak előnye van a vásárolt e-mail marketing címlistáknak, hanem hátrányai is. Az egyik hátulütője az ilyen címlistáknak, hogy nem biztos, hogy az ügyfelek előzetes beleegyezését kérték, ahhoz, hogy hírleveleket kapjanak bárkitől is, tehát ez így nem legális, az ilyen címlistákra küldött levelek a spamek.

Másik nagy hátrányuk, hogy nem tudható, hogy az adatbázis mennyire friss, mikor készült, ennek eredménye képen nem biztos, hogy a benne szereplő adatok még aktívak, azaz hogy él-e egyáltalán az az e-mail cím, ami abban a címlistában szerepel, vagy hogy azokat a személyeket, akik szerepelnek azon a címlistán ténylegesen érdekli-e a kiküldendő ajánlat.