perszonalizálás

A hírlevél szövegírás egyik jó módszere lehet a perszonalizáció, azaz ha személyre szóló ajánlattal találkozik az ügyfél.

A perszonalizáció előnye, hogy minden felhasználót külön-külön a saját nevén lehet megszólítani, felhasználva a címzett nevét, ezzel az üzenet sokkal személyesebb lesz.

A hírlevél küldő szoftverek segítségével ez a perszonalizáció ma már jóval egyszerűbb, nem kell egyesével, külön-külön beírogatni a címzett neveit, hanem egyszerű egyedi mezők beillesztésével lehetőség nyílik rá, hogy nevén szólítsuk az ügyfelet vagy a céget.

A perszonalizált hírlevél küldés azonban nem csak annyiból áll, hogy névre küldött hírlevelet kap a címzett, hanem, azt is hogy a levél lehetőleg olyan ajánlatot tartalmaz, amely ténylegesen személyre szabott, ami érdekelheti a felíratkozót, olyan szolgáltatást tartalmaz a levél, amelyet igénybe tud venni.