épített e-mail marketing címlista

Ahhoz, hogy e-mail hírleveleket lehessen küldeni címzettekre van szükség. Ez a címlista lehet saját, azaz épített e-mail marketing címlista, vagy vásárolni is lehet .

Az épített e-mail marketing címlistának az az előnye, hogy azoknak az ügyfeleknek, potenciális ügyfeleknek az adatait, e-mail címeit tartalmazza, melyek tényleges érdeklődői az adott termék, szolgáltatás iránt.

Igaz, hogy az épített e-mail marketing címlista felállítása több időbe és energiába kerül, mint, egy vásárolté, de biztosabb, mert ez ténylegesen olyan adatokat tartalmaz, amelyeket maguk a feliratkozók adták meg.

Az épített e-mail marketing címlisták előnye nem csak az, hogy aktív ügyfelek, aktív adatait tartalmazza, hanem az is, hogy ez egy teljesen legális címlista, hiszen ebben az esetben a feliratkozó előzetesen hozzájárult ahhoz, hogy adatait marketing tevékenység céljából felhasználhatóak és hírlevél küldhető a számukra, így a kiküldött hírlevelek nem minősülnek spamnek.